Articole asemănătoare

Portretul moldoveanului din 2016, desenat din statistici

Moldovenii fac cumpărături online. Sau nu?

Magenta a făcut matematica: cum și cât ulei vegetal consumă moldovenii anual

Pentru unii toamna înseamnă început de an școlar, iar pentru alții — vacanță. Anume de o astfel de surpriză a avut parte în acest an din partea șefului echipa Magenta Consulting. Pentru câteva zile, consultanții companiei de consultanță și cercetări în marketing au schimbat costumele pe haine lejere, șlapi și pălării de soare, și au mutat oficiul la umbra măslinilor de pe litoralul grecesc.

Orașul Pefkari de pe insula Thasos a constituit punctul final de destinație. Până atunci, îmbarcați într-un autobuz închiriat doar pentru ei, cercetătorii de la Magenta Consulting au descoperit peisajele și deliciile culinare ale României și Bulgariei. Profitând de posibilitate, câțiva dintre colegi au efectuat și câteva cumpărături misterioase, testând în acest fel formularele de evaluare a deservirii peste hotare. Rezultatul — un set de mobilier pentru dormitor în portbagajul autobuzului și un client fericit de raportul preț-calitate, dar și de atenția primită.

Litoralul grecesc și-a întâmpinat călătorii cu soare, apă azurie, plaje curate și conexiune bună la internet. Avantajul muncii la distanță e că-ți poți organiza timpul așa cum îți place. De aceea, în timpul zilei, echipa Magenta a descoperit atracțiile turistice ale locului, cu biserici, piețe de artizanat și produse locale, livezi de măslini și rodii. Seara, după cinele plăcute în echipă, cu cele mai bune souvlaki, moussaka, gyros și dulciuri sau vin din partea casei, au discutat în format lejer prioritățile pentru cel de-al 9-lea an de activitate al companiei.

“Magenta Consulting este implicată la moment în structurarea brandului  de țară. Prin intermediul acestei călătorii, am încercat să plasez colegii în postura de turiști și astfel să descoperim împreună perspectivele de evaluare a unei țări — de la organizarea călătoriei, alegerea surselor de informare despre atracțiile turistice, formalități de trecere a frontierei cu noile pașapoarte biometrice, gastronomie, cultură etc. În acest fel, acum avem încă un reper de comparație  cu ceea ce experimentează turiștii când vin în Moldova și ne-am întors și cu ceva idei ce nu se regăsesc în manualele de specialitate.” Dumitru Slonovschi, Director General Magenta Consulting

Photo credit: Victor Pictor, Dumitru Silitrari, Anastasia Verdeș, Oxana Rojcova