Articole asemănătoare

Portretul moldoveanului din 2016, desenat din statistici

Moldovenii fac cumpărături online. Sau nu?

Magenta a făcut matematica: cum și cât ulei vegetal consumă moldovenii anual

Cel mai mare eveniment de business din Moldova - Bizpower 2014 - s-a produs. Ajuns la cea de-a doua ediție, în acest an organizatorii, printre care pentru cel de-al doilea an consecutiv Magenta Consulting, au pregătit pentru cei peste 600 de participanți un nou format de împărtășire a ideilor:

  • 50 de speakeri, din țară și de peste hotare, au abordat realități și au oferit soluții pentru situații concrete ale mediului de afaceri actual;
  • 4 conferințe cu exemple de succes și cu răspunsuri la întrebarea cum s-a reușit
  • 12 workshop-uri au oferit idei și instrumente de succes gata de aplicat în afacerile proprii.
  • 5 masterclass-uri cu exerciții practice.

Subiectele Bizpower au acoperit cele mai diverse aspecte ale afacerilor. De la managementul timpului, coachingul angajaților, motivarea nefinanciară, setarea personală spre succes, surse de creativitate, publicitatea ca mijloc de promovare, îndeplinirea promisiunilor față de clienți, până la internaționalizarea afacerii.

O parte importantă a evenimentului a fost dedicată networkingului, astfel încât oamenii de afaceri să poată întâlni și stabili relații de parteneriat utile pentru domeniile lor de activitate.

 Alături de rolul de organizator, Magenta Consulting a împărtășit și din expertiza sa ce ține de setarea strategiilor de loializare a clienților (aici puteți vedea prezentarea). În plus, special pentru eveniment, compania de cercetări și consultanță în marketing Magenta Consulting a lansat o ofertă pentru startup-uri și afacerile mici, prin intermediul căreia acestea pot beneficia de studii ale pieței în care activează, brand-ului fondat și clienților săi, la un preț promoțional.

Pentru anul viitor organizatorii planifică o nouă ediție Bizpower și intenționează să transforme acest eveniment într-o tradiție.