Cercetari de marketing
Magenta Consulting oferă cercetări de maketing în Moldova din 2006, monitorizând preferințele și așteptările consumatorilor, atitudinea lor față de produse și mărci, modelele de cumpărare, loialitatea și alte aspect, ce influențează decizia de a cumpăra. Aflați mai multe detalii despre tipurile de cercetări de marketing pe care le desfășurăm, accesând link-urile de mai jos:
Analiza satisfacției consumatorilor
permite stabilireadisponibilității consumatorilor de a continua să cumpere pe viitor un produs sau de a folosi serviciile unei companii, precum și dorința lor de a le recomanda prietenilor și cunoscuților.
Monitorizarea sănătății brandului (Brand Health Tracking)
permite evaluarea pe bază permanentă a nivelului de cunoaștere, încredere și utilizare a unui brand.
Auditul vânzărilor cu amănuntul
stabilește cuantumul vânzărilor companiei în comparație cu cel al concurenților din diferite canale de distribuție și pentru diverse categorii de bunuri. Poate fi determinat în dinamică, atât în parametri valorici, cât și de volum.
Utilizare & Atitudine (Usage&Attitude)
este un tip de cercetare ce studiază interacțiunea consumatorilor cu anumite produse sau servicii ale companiei sau ale concurenților săi.
Segmentarea pieței
identifică potențiale grupuri de consumatori pentru un anumit produs sau serviciu, care se aseamănă prin comportamentul de cumpărare sau prin reacția la metodele de promovare a vânzărilor.
Portretul psihografic al consumatorului
este o metodă de repartizare a grupurilor de consumatori, în baza stilului lor de viață, a valorilor sociale și similitudinilor psihologice.
Dezvoltarea ofertei unice de vânzare
presupune identificarea setului de avantaje, care apeleaza direct la nevoile consumatorilor și diferențiază compania de concurenți.
Analiza de piață
include o evaluare a indicatorilor macroeconomici ai pieței, prognozele și conjunctura pentru industriile studiate.
Testarea prețurilor
permite determinarea prețului optim pe care consumatorul este dispus să-l plătească pentru un anumit produs sau serviciu.
Testarea preliminară a produsului
ajută la evitarea erorilor lansării pe piață a produselor ce nu s-ar bucura de cerere din partea consumatorilor, din cauza eșecurilor ce țin de caracteristicile lor tehnice sau organoleptice.
Testarea publicității și ambalajelor
la etapa preliminară permite selectarea designului care "vinde", a conținutului materialelor promotionale si ambalajului celui mai reușit, maximizând astfel rentabilitatea fondurilor investite în campania de publicitate.
Studii sociale
dezvăluie aspecte legate de procesele economice, politice și sociale ce au loc în societate, mediul de reglementare și de afaceri.