Strategii de comunicare și poziționare
Magenta Consulting elaborează strategii de comunicare în baza cărora clientul poate desfășura campanii de publicitate eficiente, orientate spre segmente concrete de consumatori, prin intermediul unor mesaje de comunicare adresate direct necesităților și așteptărilor consumatorilor și prin surse de comunicare folosite de ei pentru a se informa.
Acest serviciu include și poziționarea companiei, prin identificarea ofertei unice de vânzare, ce-i permite să se diferențieze avantajos față de concurenți și să-și consolideze avantajele competitive în mintea consumatorilor.
O strategie de comunicare profesionistă permite utilizarea instrumentelor de marketing care sunt cu adevărat eficiente, fără a irosi bugetul prevăzut pentru promovare pe consumatori care nu sunt auditoriul-țintă.
Magenta Consulting se deosebește de concurenți prin faptul că elaborează strategia de comunicare în baza informațiilor despre consumatorii reali ai produselor clientului, a modelului lor de cumpărare, preferințelor și motivelor intrinseci care-i fac să procure, dar nu a unei viziuni subiective, fundamentate pe creativitatea autorului și a suprafețelor disponibile pentru plasarea publicității. De cele mai multe ori, noi oferim soluții mai econome decât agențiile cointeresate în creșterea artificială a bugetului pentru reclamă.