Descarca in format PDF

Articole asemănătoare

Portretul moldoveanului din 2016, desenat din statistici

Moldovenii fac cumpărături online. Sau nu?

Vezi cine sunt moldovenii ce își permit electrocasnice de la magazinele specializate

Cel din industria miraculoasă – marketing, își bazează activitățile sau strategiile pe anumiți indicatori. Dacă vorbim despre o campanie de promovare bine gândită, aceasta trebuie să fie fundamentată pe cercetări ale particularităților consumatorului. Cercetarea pieței și a consumatorului permite elaborarea unei strategii de promovare orientată spre consumatorul - țintă, astfel asigurând succesul campaniei promoționale. Suportul promoțional și indicatorii – cheie, asigură transmiterea mesajului – uneori cu succes alteori fără – consumatorului. Succesul campaniei de promovare poate fi determinat simplu, prin răspunsul la întrebarea = Cel care a investit în promovare a simțit impactul prognozat?

Una dintre cercetările recente desfășurate de către Magenta, în baza serviciului Magenta National Screening, desfășurat trimestrial, a fost analiza notorietății revistelor. Mai întâi de toate, dorim să informăm cititorul despre două metodologii aplicate în cercetarea notorietății - cercetare asistată și ne-asistată. Magenta a decis să aplice în investigațiile sale ambele tehnici, pentru a oferi clientului cea mai veridică situație.

Din lista cu denumirea a 43 reviste, 52% dintre respondenți au indicat revista Liza drept cea mai recunoscută; cu 0,9 p.p. pe locul II aceasta este urmată de Aquarelle (51,4%). Locul III în notorietatea asistată, cu votul a 37,8% respondenți îi revine revistei VIP Magazin. Pe locul IV în topul notorietății se situează revista Cosmopolitan (36,9%). Situația similară este susținută și de cercetarea notorietății ne-asistate, unde observăm să aceeași patru reviste își păstrează ordinea în top, dar cu diferite ponderi sau la o distantă diferită una fată de alta. Respectiv, cititorul acestui articol pateu singur ajunge la concluziile necesare.