Retail audit
Retail auditul permite furnizorilor să evalueze vânzările produselor lor, comparativ cu cele ale concurenților, prin intermediul rețelelor de vânzări cu amănuntul.
În cadrul evaluării comparative consultanții Magenta Consulting colectează și oferă date pentruparametri precum: prețul, volumul vânzărilor cantitative și valoarea vâzărilor pentru diverse categorii și branduri, rezervele de mărfuri și produse în depozit, cotele diverișilor furnizori , mărfuri și branduri în structura vânzărilor, cota diverselor tipuri de ambalaj în vânzări.
Astfel, clientul pirmește informații exhaustive despre poziționarea producătorilor și brandurilor în grupuri de produse concrete, despre produsele–lider și tendințele ce țin de grupul de produse cercetat.
Magenta Consulting realizează rapoarte de audit cu amănuntul, bazate pe date colectate direct de la rețelele comerciale. Noi primim informații de la mai multe rețele de supermarketuri și farmacii din Moldova. Rezultatele cercetării sunt oferite în formă agregată pe mai multe rețele de retail, deoarece datele specifice pentru fiecare rețea în parte reprezintă secret comercial și nu pot fi divulgate.
Auditul de vânzare cu amănuntul este o cercetare costisitoare. În cazul în care pentru client este suficientă informația, care poate fi obținută prin simpla vizita a numeroase magazine și evaluarea prețurilor, asortimentului, calculelor, materialelor și campaniilor de promovare, un astfel de studiu este mai puțin costisitor și se numește store-check ( verificarea magazinelor).