Consum și atitudine (Usage & Attitude)
Acest serviciu presupune o amplă cercetare a pieței, inclusiv colectarea și analiza de date cantitative referitoare la clienți și consumatorii de bunuri. Este investigat nivelul de consum de bunuri, caracteristicile specifice ale utilizării și atitudinea cumpărătorilor față de produs.
Magenta Consulting concentrează acest studiu pe trei domenii principale de interacțiune a cumpărătorului cu produsul:
- Nivelul de informarea cumpărătorului despre marcă, produs, publicitate;
- Consumul de bunuri, include informații privind cantitatea, frecvența și metoda de consum;
- Achiziționarea de bunuri, include sursele de cumpărare, frecventa, volumul, prețul.
Rezultatele acestui studiu permit identificarea de către consultanții noștri a modelului comportamental de achiziționare, atât pentru cumpărătorii de anumite bunuri, precum și pentru cei care nu cumpară produsul sau preferă produsele concurente.Identificând obiceiurile și preferințele consumatorilor, putem determina avantajele și dezavantajele produselor studiate, atitudinea consumatorilor față de imaginea brandului, volumul pieței.Aceste informații sunt necesare pentru a optimiza activitățile de marketing ale companiei și pentru a reduce riscurile asociate cu poziționarea incorectă a produsului. De asemenea, folosind acest tip de cercetare, compania poate determina cât de eficiențe sunt campaniile sale de publicitate.
În baza studiilor de Consum si Atitudine se poate efectua segmentarea pieței