Client misterios - Mystery Shopper
Magenta Mystery Shopping
Despre metodă:
Mystery Shopping (Clientul misterios) reprezintă un instrument folosit de către Magenta Consulting pentru a evalua obiectiv calitatea serviciilor în magazine, bănci, farmacii etc.
Cerințe față de candidat:
- Dorința de a lucra;
- Spirit de observație dezvoltat;
- Memorie bună;
- Abilități de comunicare;
- Responsabilitate;
- Punctualitate;
- Disponibilitatea deplasării în orașele țării.
Descrierea activităților:
- Studierea scenariului indicat de către coordonatorul de proiect;
- Vizitarea localurilor/magazinelor asemenea unui client obişnuit;
- Evaluarea obiectivă a modului de deservire conform criteriilor prestabilite;
- Completarea unui chestionar la sfârșitul vizitei în baza propriilor observații.
Beneficii:
- Participarea la îmbunătățirea serviciilor/deservirii oferite de companiile ce operează pe piața locală;
- Orar de muncă flexibil, stabilit de comun acord, pentru a nu contraveni activităților Dvs. de bază;
- Încurajarea participării la proiect a persoanelor cu vârsta de peste 35 de ani;
- Experiența de lucru nu este obligatorie;
- Remunerarea pe proiect.
Date de contact:
Tel :( +373-22) 85-43-88
Expediați CV-urile Dvs. La adresa de email: [email protected] cu mențiunea Aplicație Post Client misterios - Mystery Shopper