Client misterios - Mystery Shopper

Magenta Mystery Shopping

Despre metodă:

Mystery Shopping (Clientul misterios) reprezintă un instrument folosit de către Magenta Consulting pentru a evalua obiectiv calitatea serviciilor în magazine, bănci, farmacii etc.

Cerințe față de candidat:

  • Dorința de a lucra;
  • Spirit de observație dezvoltat;
  • Memorie bună;
  • Abilități de comunicare;
  • Responsabilitate;
  • Punctualitate;
  • Disponibilitatea deplasării în orașele țării.

Descrierea activităților:

  • Studierea scenariului indicat de către coordonatorul de proiect;
  • Vizitarea localurilor/magazinelor asemenea unui client obişnuit;
  • Evaluarea obiectivă a modului de deservire conform criteriilor prestabilite;
  • Completarea unui chestionar la sfârșitul vizitei în baza propriilor observații.

Beneficii:

  • Participarea la îmbunătățirea serviciilor/deservirii oferite de companiile ce operează pe piața locală;
  • Orar de muncă flexibil, stabilit de comun acord, pentru a nu contraveni activităților Dvs. de bază;
  • Încurajarea participării la proiect a persoanelor cu vârsta de peste 35 de ani;
  • Experiența de lucru nu este obligatorie;
  • Remunerarea pe proiect.

Date de contact:

Tel :( +373-22) 85-43-88

Expediați CV-urile Dvs. La adresa de email: [email protected] cu mențiunea Aplicație Post Client misterios - Mystery Shopper