Cât de real este să faci o strategie de marketing la jumătate de preț? De fapt este real.
Companiile locale pot comanda la Magenta Consulting o cercetare
Explicăm cum este posibil:
Magenta Consulting are statut de consultant pre-calificat în cadrul Echipei de Susținere a Micului Business ai EBRD. Prin intermediul acestui program, puteți obține subsidii de 50% - 70% (maximum de 10,000 euro) pentru următoarele servicii ale noastre:
Luați legătura cu noi completând formularul de mai jos și ve-ți primi o ofertă personalizată specificului activității Dvs.
Ce este o cercetare de marketing?
Cercetarea de marketing reprezintă o investigare complexă și sistematică a pieței, folosind un ansamblu de metode științifice de colectare, analiză, interpretare și sintetizare a informațiilor necesare pentru luarea deciziilor de marketing ale firmei. Cercetările de marketing reprezintă o practică normală în țările dezvoltate unde decizile luate de companii sunt argumentate cu date reale despre consumatori. Cu ajutorul cerecărilor pot fi studiate:
- evaluarea nivelului de cunoaștere, încredere și utilizarea a unui brand/ produs
- determinarea prețului optim (testarea prețului)
- testarea produselor/ conceptelor
- testarea publicității și a ambalajului
- determinarea satisfacției consumatorului
- identificarea avantajelor, care apeleaza la nevoile consumatorilor și diferențiază compania de concurenți
- segmentarea consumatorilor (identificarea grupurilor de consumatori care se aseamănă prin comportament de cumpărare sau prin reacția la metodele de promovare a vânzărilor
- evaluarea calității deservirii personalului