La fel ca în orice domeniu în care calitatea este decisivă, cercetările de marketing profesioniste trebuie să urmeze un set riguros de standarde. La nivel internațional, acestea sunt stabilite de ESOMAR - Asociația mondială pentru cercetări de piață, sociale și de opinie, fondată în 1948 și care este prezentă în 130 de țări ale lumii. Setul de exigențe este în permanență actualizat cu noi practici ce și-au demonstrat utilitatea în domeniu. Iar calitatea de membru în această asociație este oferită selectiv, doar companiilor care demonstrează și mențin nivelul înalt de respectare a rigorilor etice și profesionale de efectuare a cercetărilor de marketing.
Magenta Consulting a obținut calitatea de membru ESOMAR încă din 2008, fiind prima companie din Moldova acreditată de asociație. Fidelă practicii aplicării standardelor internaționale la nivel local, după Congresul "Think Big" din acest an, Magenta și-a îmbogățit spectrul de tehnici și metode aplicate cu noi descoperiri ce vor spori și mai mult profesionalismul și calitatea cercetărilor sale.
"Magenta Consulting are deja la activ peste 800 de proiecte de cercetare sociale și comerciale de succes. Iar noile tehnici asimilate ne vor ajuta să ridicăm la un nivel și mai mare calitatea a ceea ce facem. Într-un final, cei care vor avea cel mai mult de câștigat din aceasta, sunt beneficiarii noștri ce apelează la consultanța Magenta. Alături de soft-urile performante, elaborate exclusiv pentru noi, pe care le utilizăm în cercetare, noile tehnici ne asigură și un plus de valoare față de alte companii locale din domeniu." - Dumitru SLONOVSCHI, Director General Magenta Consulting
Astfel, de acum încolo, pe lângă practicile deja apreciate de clienți pentru valoarea rezultatelor obținute, expertiza Magenta Consulting va include și câteva metode absolut noi în domeniul cercetărilor calitative. În plus, vor fi oferite noi modalități de prezentare a datelor, utile pentru interpretarea cât mai veridică a acestora și o structură inovatoare de organizare a studiilor cantitative, menită să crească interesul participanților la sondaje.
"Tehnicile noi pe care le-am asimilat și le vom aplica în cercetările noastre după congresul ESOMAR, fac parte din categoria schimbărilor ce nu sunt direct vizibile pentru client. Dar ele vor aduce un plus de valoare modului în care facem sondajele, implicăm respondenții, analizăm datele obținute și formulăm recomandări. Congresul a fost și o bună oportunitate de a conștientiza perspectivele domeniului în care lucrăm și a direcției în care mergem. Concluzia ar fi că viitorul e bazat pe atitudinea "I can do", iar aceasta e aplicabil nu doar în cercetările de marketing de altfel. În plus, a fost plăcut să-i vedem și să preluăm idei de succes de la reprezentanți ai companiilor precum: Coca-Cola, Diesel, Unilever, dar și de la șahistul Garry Casparov, care ne-a povestit viziunea sa asupra fricii față de riscuri." - Irina BATIRI, consultant senior Magenta Consulting
Congresul ESOMAR "Think Big" a avut loc la Istanbul, în perioada 22-25 septembrie 2013, și a întrunit membri și participanți din 70 de țări.