Testarea prețului (PSM)

Cu ajutorul acestui tip de cercetare realizat prin metoda Price Sensibility Meter (măsurarea sensibilității față de preț), ajutăm clientii noștri să stabilească prețuri optimale pentru produsele și serviciile lor. Studiul Magenta Consulting se bazează în acest caz pe un sondaj cantitativ în rândul consumatorilor, prin intermediul căruia se determină  în ce segment de prețuri urmează să fie poziționat produsul sau serviciul.

Acest studiu poate fiefectuat atât cu scopul de ajustare a prețurilor unui produs sau serviciu deja existent pe piață, precum și pentru bunurile și serviciile ce urmează a fi introduse pe piață (în acest caz, consultanții Magenta Consulting aleg ca punct de plecare câteva produse ale concurenților, și stabilesc diferența dintre prețul produsului investigat și cel alproduselor competitive).

PSM

În cazul bunurilor de sezon, noi determinăm perioadele când este oportun să aplicați reduceri de preț, precum și valoarea lor.

Atunci când este necesar, vă recomandăm un preț pentru lansarea pe piață a unui produs / serviciu nou care poate fi mai mare sau mai mic decât prețul stabilit pentru fazele ulterioare ale ciclului de viață al produsului.