Strategii de dezvoltare a loialității

Magenta Consulting elaborează de la zero sau ajustează strategiile deja create, de consolidare a loialității consumatorilor. Acest serviciu complex, destinat companiilor care dispun deja de o bază de clienți, este o combinație de consultanță cu cercetările calitative și cantitative.

Noi definim loialitatea ca atitudine pozitivă și legătură emoțională a cumpărătorului față de furnizorul de produse și servicii. Consumatorul loial nu este identic cu un cumpărător motivat de reduceri sau cel care realizează cumpărături din obicei sau pentru că punctul de vânzare este amplasat aproape de casa lui.

Magenta Consulting nu-și propune să loializeze toți cumpărătorii clientului, deoarece în majoritatea cazurilor, acest lucru nu convine intereselor clientului. De regulă, o parte impunătoare a cumpărătorilor este neprofitabilă pentru majoritatea companiilor. Magenta Consulting ia în considerație conceptul de loialitate doar în contextul de profitabilitate pentru clienții noștri și vizează creșterea loialității acelor cumpărători care sunt doriți și cei mai profitabili pentru client.