Magenta National Screening - OMNIBUS
Este o cercetare efectuată de către compania noastră, în mod periodic, conform metodologiei omnibus. Această metodă de cercetare permite colectarea informației detaliate cu referire atât la produse, cât și servicii, iar subiectele pot varia de la alimentele consumate, la intenția de achiziție a unui autoturism. Adițional, studiul propune segmentarea clientelei.
Studiul se efectuează pe un eșantion de 1400 respondenți cu vârsta de peste 15 ani, din 24 centre urbane ale republicii. Interviurile sunt efectuate față în față, la domiciliul persoanei intervievate, în baza unui chestionar structurat.
Sondajul Magenta National Screening poate fi folosit eficient în orice etapă a procesului de marketing: de exemplu, în faza conceperii produsului, înainte, în timpul sau după campania publicitară etc. Acest tip de cercetare se utilizează pentru a determina:
-
Frecvența procurării/consumului;
-
Locul procurării;
-
Preferințele cumpărătorilor;
-
Satisfacția clientului;
-
Percepția publicității;
-
Notorietatea mărcii;
-
Percepția prețului etc.
Beneficii:
-
costuri reduse pentru o cercetare reprezentativă la nivel național
-
set de date ce sunt verificate și reînnoite periodic
-
puteți include întrebări în cercetare
-
achiziționați doar datele de care aveți nevoie
-
în afară de date primiți și analiza aprofundată a rezultatelor structurate în raport
Chiar dacă chestionarul conține întrebări formulate de mai mulți clienți, fiecare dintre aceștia va primi doar răspunsurile la întrebările sale, asigurându-se astfel confidențialitatea datelor.