Oferta unica de vanzare (USP)

Orice companie are nevoie să se poziționeze corect pe piață pentru a obține beneficii maxime în nișa lor de marketing. Oferta de vânzare unică - este o idee atractivă, ce distinge în mod clar compania de concurenții săi de pe piață. USP este de fapt fundamentul succesului în afaceri pentru o companie.

Cele mai multe dintre companiile de pe piață nu pot formula în mod corespunzător oferta de vânzare unică. În acest fel, ele nu se diferențiazăde concurenți  și sunt nevoite să se implice în războiul permanent al prețurilor pentru a câștiga și păstra cumpărătorii.

Prin auditul de marketing, specialiștii companiei Magenta Consulting ajută la formularea oferteo unice  de vânzare, de care dispune în exclusivitate clientul, ajutand compania să iasă în evidentă pe fundalul întreprinderilor similare, carenu promit o valoare deosebită pentru cumpărător și copiază conceptul de marketing convențional "cumpără de la noi", fără a face apel la rațiune și altfel de motive convingătoare  de cumpărare.